ماساژ به عنوان تمرین روزانه

ب3ب3

ماساژ به عنوان تمرین روزانه،ماساژ روزانه به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه،قبل از دوش گرفتن می تواند

ضامن سلامت و توانایی بدن باشد

مالش پوست بدن را گرم می کند که در نتیجه خون رقیق شده و گردش خون تسریع می شود

از آنجا که این گرما منافذ پوست را باز می کند ضروری است برای جذب روغن در پوست دوش بگیرید

دمای اتاق باید متعادل باشد

معمولا یک ماساژ کامل ۳۰ الی ۶۰ دقیقه طول می کشد

ماساژ برای تمام افراد در هر گروه سنی مفید است

از جمله:نوزادان،خانم های خانه دار،افراد مسن،کسانی که دارای نقص عضو می باشند

معلولان یا افرادی که بدنسازی می کنند و نیز افرادی که قادر به ورزش نیستند

ماساژ انتخابی مناسب برای افزایش رشد و بهبود بدن است

برای افراد جوان و پر تحرک که تمرینهای رزمی انجام می دهند،دریافت ماساژ امری ضروری است

گرفتگی عضلات که در طول تمرینات ورزشی اتفاق می افتد تنها با ماساژ برطرف می شود

ماساژ به عضلات نیرویی تازه می بخشد و انها را به شکل اصلی خود باز میگرداند

برای افرادی که از بی خوابی رنج می برند یا خواب آشفته دارند،گرفتن ماساژ لازم است

ماساژ پا برای تقویت سیستم داخلی بدن مفید است و به کسانی که از خستگی مفرط رنج می برند پیشنهاد می شود

افرادی که از بی خوابی رنج می برند باید قبل از رفتن به رختخواب ماساژ سر بگیرند

ترکیبی از ماساژ پا،ستون فقرات و سر برای آنها نتیجه بهتری به همراه دارد.

 

 

 

 

 

منبع: http://irelax.ir/

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>